Grab the widget 

Friday, February 05, 2010

Umno Kini Permain Tun Razak

Tun Razak pernah melantik Ku Li menjadi Menteri Kabinet di era nya, dia penuh yakin dan percaya Ku Li bolih membantu nya untuk mentadbir semua M’sia.

Tun Razak telah mengamanah kan Ku Li mewakili kerajaan nya membuat perjanjian berkenaan petroleum antara petronas dan kerajaan negeri seperti sabah, sarawak, kelantan dan terengganu, walau pun waktu itu kelantan dan terengganu tidak menampakan akan mengeluar hasil petroleum nya, tapi Tun Razak bukan macam anak nya sekarang, berhati busuk tidak memanjang kan apa yang hasrat bapa nya untuk melihat negeri2 tersebut menikmati apa yang termaktub dalam perjanjian itu.

Orang yang terlibat secara langsung dalam perjanjian itu yang masih hidup ialah Ku Li dan antara yang lain bekas ketua hakim negara Tun Salleh Abas, hanya mereka2 ini sahaja yang layak mentafsir perjanjian itu, bukan rais yatim yang tak terlibat langsung, mereka ini juga tahu apa hasrat Tun Razak di sebalik perjanjian itu, kerana mereka2 yang terlibat mendraft dan memahami isu kandungan perjanjian itu sebelum menurunkan TANDA TANGAN.

Kalau Ku Li bodoh tak paham apa yang dia tanda tangani, Tun Razak lebih lagi BODOH kerana melantik orang bodoh membantu kerajaan nya.

Lain kalau orang2 yang terlibat dulu sudah mati semua nya, najib dan konco2 nya bolih lah menipu rakyat sekelian termasuk stopa, awe dan budak beringus umno kelantan dan gua musang, tak tahu susur galur memekak memekik macam orang GILA.

Tunai kan lah amanah Tun Razak tu, supaya tenang dia di Alam Barzakh tu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM