Grab the widget 

Tuesday, February 23, 2010

Sia2 JELI Pilih Penderhaka Dan Pengkhianat Mandat

Amat malang dan sia2 bagi pengundi Parlimen Jeli memilh Stopa Mamat, dalm keadaan Jeli Ketinggalan dalm arus pembangunan Perdana, dengan mengharap kan stopa dapat mengubah nasib warga Jeli dari kepompong kesempitan hidup, dengan bersetatus Menteri dpat lah Stopa hidup Bergaya dan bercakap besar serta lupa diri.

Stopa tidak dapat menghayati dengan sebenar2 nya hasrat rakyat JELI, kerana stopa bukan sebahagian dari warga Jeli, stopa dari Bachok sebenar, bertanding di Jeli pun dengan 1000 janji2 manis untuk melena rakyat Jeli, apa guna di jeli ada MRSM, politeknik dan bandar mati Jeli, Bukit Bunga, benda2 begini tidak bererti kepada sebahagian rakyat dhaif, ramai lagi kanak2 kurang zat makanan,dan terbantut perkembangan otak, jadi benda itu semua bukan sja warga jeli malah seluruh kelantan tidak dapat menikamti MRSM atau Politeknik, yang untung hanya lah KONTRAKTOR2 peliharaan Stopa saja yang bengkak perut.

Akhir2 ini stopa telah menunjukan Ego nya dengan MENDERHAKA dan menjadi PENGKHIANAT kepada pengundi Jeli dan seluruh rakyat kelantan dalm memutar belit kan Isu tuntutan royalti minyak olih kerajaan Kelantan dari Petronas, Stopalah satu2 manusia yang menjadi dalang dalam menidakkan Hak2 kerajaan dan rakyat kelantan.

Ku Li lebih dekat dengan rakyat kelantan, dengan sanggup berhadapan dengan tindakan tatatertib dari UMNO, Ku Li atas dasar dia tahu bahawa Kelantan layak menerima 5% royalti minyak dari Petronas, dia rela terkorban demi MEMPERTAHANKAN hak2 rakyat kelantan.

Siapa STOPA dan siapa KU LI, KU LI penderhaka atau STOPA penderhaka kepada rakyat kelantan ?.

Stopa Pembela UMNO untuk menjaga berapa kerat PERUT2 KOSONG UMNO RASUAH, bukan pembela rakyat, Gua Musang lebih terbela rakyat nya dari Jeli, Ku Li tidak pernah MENGUNGKIT kepada rakyat kelantan terhadap jasa2 nya, jasa Ku Li lebih banyak berbanding PENDERHAKA stopa dan kuncu2 nya.

Pesanan kepada pengundi Jeli, Pru13 nanti PENDERHAKA ini tidak layak dipilh semula, biar stopa JAHANNAM bersama WANG IHSAN.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel