Grab the widget 

Wednesday, February 17, 2010

Lompat Parti Tanggung Dosa

Seingat aku yang tanding pilihanraya hanya 2 kategori saja, samaada mewakili mana2 parti dan bebas jah, yang bertanding atas tiket betul2 bebas jarang menang. bghehim Ali takut tanding tiket bebas walau pun dia perkasa, dulu dah kalah dah tanding bebas, sebab tu dia tipu pemimpin pas kenen untuk guna logo dan tiket pas, akhir sekali dia melompat jadi bebas kunun, kenapa pru12 tak guna tiket bebas ?, kalau guna bebas sah perkasa pun tak tahu kemana.

Akhir2 ni semacam satu trend pulak melompat parti, paling banyak PKR, penasihat nya dah menagaku dah, silap pilih calon kunun, muka2 PKR yang nak dan akan melompat tu dia ingat bolih menang pilihanraya ke ?, kalau tubuh badan nya tanding bebas ?.

Erti nya kamu menang tu kerana pengundi memilih kamu berdasar Parti yang kamu wakili pada pru12 dulu, tak kira kamu kaki rogol ke, kaki botol, kaki betina, kaki penipu, kaki liwat, kaki bodek dan bemacam kaki lagi lah, jam tu orang ramai benci AMENO BN, mereka bagi lah undi pada parti2 PR, itu jah.

Pengundi tak kira pangkat jam tu, dato seri ke, tun, tan, tin, ustad, tok guru, dr, maulana, prof, madya madyi, cik, tengku, raja, lahanat lahabau....................asal kan atas tiket PR, ok mereka pilh dan undi, tapi kalau atas tiket bebas........uuuweiiiik !!.


Boss tukang kecek lompat parti ialah BINI ROSMAH (RM) mungkin dia ni tak berdosa pasal anutan nya islam hadhari.................ada immunity. 

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel