Grab the widget 

Friday, February 12, 2010

Imam Kuala Krai Menyusahkan

Ini yang aku panas ni, kerana melibatkan keluarga aku dari perak, segala dokumen yang di kehendaki pihak pengantin lelaki telah pos laju pada 1/2 kemungkinan paling lambat sampai pun 2/2 dan pihak pengantin perempuan serah kan dengan segera pada Imam nih, banyak kerenah sangat tok imam ni kata borang tak lengkap lah gambar tak berlatar belakang kan BIRU lah ppergh !, oi ! tok Imam pengantin lelaki tu dari perak mana dia tau warna2 kesukaan tok imam tu.

Semalam 11/2 tok Imam maklumkan yang dia free lepas Isya 13/2 sabtu malam, ini yang jadi masaalah, persiapan kenduri pun hari sabtu 13/2, hari tu juga majlis persandingan, gila macam gini, bersanding dulu kemudian akad nikah, tok Imam kata tak apa, pihak perempuan ada minta supaya dia wakilkan pada mana2 imam terdekat, tapi dia taksetuju, dia mahu dia sendiri menikahkan nya, puas dah kami ikhtiarkan tapi teruk lah tok imam nih, buat malu Islam jah, menyusahkan perkara2 yang paling mudah, wali ada, saksi ada, cuma kami nak ambil molek jah supaya tok imam menikahkan dan turut peraturan yang manusia buat.

Otak sempit la tok Imam nih………sanding dulu nikah kemudian di KUALA KRAI bolih……………………….

1 comments:

Anonymous said...

amboi x sabo nk besanding yer?ape hukum org yg bersanding ye??sygla bila kita duk kata2 org x nk ikut perintah n suruhan Allah..menyimpang dari ajaran Islam,tp kita sndiri yg memperjuangkn Islam terjerumus kedlm perkara2 yg bida'ah..sungguh syg rasenye t`jadi camnie kpd org2 yg dikatakan nk tegakkn kalimah Allah dimuka bumi..dah t`lalu byk dah aku tgk org2 pas nie wat majlis persandingan,padahal kt masjid slalu ustaz2 ingtkn yg persandingan tue haram...emm lantak kome ler yop,janji kome happy,tunjuk ler bini kome kt org sume ngn makeup2 tebal tue eh..hihihi...

Komen Terkini

lain lain artikel