Grab the widget 

Wednesday, February 03, 2010

"Can I f*** you today?"

Oi ! mak oi !, mudah nya……………………lu orang pikir la sendri, nih di bawah tu antara ungkapan yang di ucap kan dalam perbicaraan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

a964fcfbc6956cd8321b649ac23c419a Mohd Saiful berkata dia telah menyerahkan beberapa dokumen kepada Anwar dan Anwar berkata: "Can I f*** you today?"

Walaupun dia 'takut dan tidak mahu", Mohd Saiful berkata, dia mengikut juga arahan Anwar dan membersihkan diri dalam bilik air serta keluar dengan memakai tuala dan masuk ke dalam bilik tidur.

"Saya nampak Anwar memakai tuala. Dia mendekati saya dan memeluk saya," katanya. nak lagi baca disini

2 comments:

azman kamarul said...

Kalau beginilah cara perlakuan liwat yang didakwa oleh malaun tu, sah dan jelas memang ini adalah skrip yang telah ditulis oleh penulis cerita dan diolah pengarah filem liwat ini.

Elok malaun yang menjadi saksi utama(sipol)tu...nanti malam ini ambil quran sembahyang sunat taubat sebelum terlambat....
ingatlah kesenangan di dunia hanya sementara..biarpun kamu boleh tidur bertilamkan duit selepas ini tetapi ingat pembalasan di hari kemudian sangat perit.....masyaallah..sanggup kah dipanggang di atas api...

Anonymous said...

Perkatan "can I F@#K you?" macam biasa dengar je!!! Selalu nya Mamat yang suka tangkap orang tu guna perkataan tersebut.
Sah ada script buat cerita.....sah cerita tipu!!!!!!!!!

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM