Grab the widget 

Saturday, February 20, 2010

Cam Betul2 Muka2 Nih !

balaci wang ihsan

Muka2 sebelah ni langsung tidak berjiwa Kelantan, bolih harap ke kalau mentadbir dan mengurus kan Kelantan ?, tengok muka pun jenis tak bolih harap, jenis songlap ada harapan, tambah2 yang bersongkok, dia nia Raja tau, Raja……..

Orang lain bersusah payah nak memajukan Kelantan, Eh ! Pas telah di takdirkan dipilih olih majority pengundi untuk Memerintah Negeri nih, apa nak buat, 20 tahun dah rakyat yakin, bahawa Pas bolih di percayai dan bolih di HARAP berbanding UMNO dan Bghehim ali, ape nak kata, dah Rakyat yang pilih tak kan Pas nak tolak, samada Rakyat bodoh ke cerdik pilih Pas, lu pikir lah, empat2 ekok ni tentu paham.

Empat ekok ni bersusah2 payah pulak nak kondem kan negeri sendiri, bukan nak berpakat supaya Petronas kembalikan 5 % royalty petroleum yang menjadi Hak Kerajaan Negeri.

Kepada anak cucu cam betul2 muka 4 ekok yang menjadi pengkhianat kepada Rakyat Kelantan nih, toksah pilih lah PUAK2 ni dan cucu cicit mereka untuk mentadbir Kelantan selagi mereka UMNO RASUAH.

1 comments:

Anonymous said...

kata yang bersongkok tu raja. raja dari keturunan mana?. dia lantik diri dia sendiri jadi raja. selalunya lantik diri sendiri ni orang gila. kalau gila jangan duk dekat. bahayaaaaaaaaaaaa

Komen Terkini

lain lain artikel