Grab the widget 

Sunday, January 31, 2010

Bagaimana Hakim2 Kerajaan Pas Nanti

Pemimpin Pas kalau melalak pasal kondem BN phuhh no 1, itu tak betul ini tak betul, undang2 dan peraturan BN umpama sarang labah2 lah kunun nya.

Dalam kes HA UG dan KS Pro Pakatan JKD pas mengambil masa 3 bulan nah nak putus kan HA UG di amaran keras dan KS PP gantung 6 bulan, hei ! KS PP jangan kata gantung 6 bulan 5 minit pun bolih mati, tapi KS PP cool orang nya bukan mudah untuk di matikan, yang mati nanti jangan2 JKD Pas dengan pengurusi2 nya sekali.

Itu la cakap memang senang nak pikul susah, banyak pengampu2 UG jolok sana jolok sini, biasa la macam Parti sebelah sana tu, iras2 dah menampak kan macam parti belah sana.

Sekarang sudah jelas Pas seolah2 cakap tak serupa bikin, semua orang tahu, yang tak mengaji undang2 pun bolih mentafsir kan antara aduan yang dituduh terhadap HA UG dan KS PP, semua orang dah bolih menilai apa bakal hukuman yang akan diterima olih 2 mamat tu, mana yang lebih berat atau ringan, last2 JKD jadi macam hakim2 united malay&mamak nation organisation jugak, 2x5=setahun 6 jail.

Dalam keadaan waras aku tetap wala’ dan thiqoh, tapi n3 ni di luar pengawalan pemikiran aku, samada aku waras atau tidak, Pas nak menang PRU13 bersama pakatan rakyat atau terus begabung dengan Parti idaman pemimpin2 yang pro UG.

Selamat menang, menang, menang !.

see my lawyer

3 comments:

CUCU MAMAK KUTTY said...

dua adik beradik bergaduh,punca nya adik nya buka rahsia abang nya suka berjudi,maka ayahnya pulak hukum rotan si adik sebab buka rahsia abg yg suka berjudi,rupa2nya si ayah ni pun kaki judi juga...ayah dan si abg tadi satu geng juga,jadi si adik di hukum....kah kah kah koh koh koh keh keh keh ki ki ki .....harun din....tuan man....hasan ali tu kan satu geng....dan ramai lagi yg dari forum perdana yg masuk PAS .....jgn2 ada agenda tak....oppsss sori ye aku bukan tuduh...aku cuma agak2 aje...sape baca komen ni .....gonakan le kepala hotak kau org untuk berpikir .....otak yg dah lemau tu...jgn le pikir2 nanti konfiussseq pulak.....

tok ggawo said...

CUCU MAMAK KUTTY,

idea bagus, nanti aku buat n3 parti forum perdana la pulak.

kah kah kah ! kentut raja bghahim betul la.

CUCU MAMAK KUTTY said...

org yg populor...masuk aje pas,di beri pangkat...kemudian bertanding jadi yb...glamour habis dlm pas,bila MUKTAMAR TONJOL2KAN DIRI supaya di calonkan jawatan penting dalam...klu kalah bertanding pun nanti....takpe////tuan presiden parti akan beri jawatan2 lantikan terus oleh presiden...yg penting enta org ana////khuak khuak khuak....woi woi woi ..PAS ni parti kaum kerabat kau org ke....ahli2 pas yg veteran2 yg dah berpuluh2 tahun jadi ahli yg taat pada parti,sanggup hidup menderita di pinggirkan di pulaukan di tekan ...hidup miskin susah senang tetap bersama pas...ni baru setahun jagung masuk pas ..dah BESAU kepala...enta ahli2 pas..enta kena berwala kat pimpinan syiekh...jgn bantah2 keputusan pimpinan///kalau PIMPINAN nak bawak PAS masuk bn ke..bergabung dgn umno ke...enta semua kena taat...jgn bantah2..jgn kecoh2 nak lawan pimpinan pulak..TAK ISLAMIK TU...kah kah kah koh koh kohk keh keh keh ki ki ki.....pala bapak punya parti ni ke....PAS NI HAK JEMAAH..bukan mak bapak kau org punya dah///bukan nenek moyang kau org punya....kalau kau org nak bawak pas ni bergabung dgn parti apa pun...bincangkan le dalam muktamar agung ke..muktamar khas ke...biar ahli akar umbi yg buat keputusan...bukannya kau org yg baru datang dari group FORUM PERDANA yg tiba2 berduyun2 masuk pas kemudian di lantik kejawatan2 penting dalam pas...DAH PEGANG JAWATAN [ BESAU KEPALA PULAK TU ]ahli2 pas dulu2 bermatian2 berjuang dalam yg ada sampai hidup papa kedana pun PAS tetap PAS,kau org dah balun dah kumpul duit banyak2,dah populor bila nak panggil sampaikan ceramah kena siapkan duit beribu2 untuk kau org2 baham,kau org dah kumpul kekayaan masa dalam forum perdana dulu...duit dah banyak,harta dah bertimbun...kau masuk pas lepas tu nak bawak pulak pas tubuh kerajaan perpaduan dgn umno...betul ke tak betul...kalau kau org jadi pimpinan..lepas tu kau org adakan MESYUARAT DALAM GELAP DGN PIMPINAN UMNO...WOI TU BETUL KE ...kena ke kami ahli2 pas ni patuh dan berwala kan org2 seperti kamu...lepas tu ...tak mengaku pulak ada mesyuarat dlm gelap dgn umno...nafikan pulak...katakan pulak initu semua fitnah...bohong tu...kan ke tu sifat2 munafik...masa dlm forum perdana dulu kau org terpekik terlolong beritahu org2 islam jgn bersifat munafik....tapi sekarang mcm ,ane..aku tak nak tuduh sape2 munafik..kau org banyak ilmu ..bertaraf ulamak pulak tu...kau pakai le kepala hotak kau org yg bersereban dan berketayap tu untuk berfikir....pikir jgn tak pikir...AKU CUMA NAK BAGI TAHU KAU ORG SEMUA ..TAK KIRA PIMPINAN KE ATAU AHLI PAS KE...pas ni parti politik yg masuk bertanding pilihanraya...kalau org tengok pas ni pun sama mcm umno...baik org pilih umno...sokong pas pun bukan boleh dapat apa2....silap2 pas boleh melingkup dlm PRU 13 ni nanti...KECIK2 TAKNAK MAMPOS..DAH TUA NAK MELINGKUP KAN PAS...

Komen Terkini

lain lain artikel