Grab the widget 

Monday, December 07, 2009

TGNA Dah Dapat Sokongan Ariffahmi Nak Tunggu Sokongan Rakyat Jugak

Ini yang aku benci ni…..TGNA sape ? Ariffahmi sape ?, TGNA somebody Ariffahmi nobody, Kalau Ariffahmi meletak jawatan sekarang jugak atau serta merta seperti apa yang telah dinasihatkan, PAS Kelantan dan M’sia tak rugi apa2 pun sementara TGNA pulak baru saja mendapat sokongan penuh dari segenap lapisan masyarakat untuk mentadbir Negeri Kelantan.

Kenapa liat sangat nak berundur ni, atau nak tunggu rakyat  berhimpun  memberi sokongan supaya Ariffahmi di kekalkan jawatan nya ? pphergh !

Masa 3 bulan yang diberi untuk berakhir nya tempoh jawatan, lebih elok masa3 bulan tu juga bercuti,  tak payah nak kalut ke office nanti timbul hal lain pulak, jenuh blogger2 nak jawab la, nak hentam lah, sebab jawatan tu ramai lagi orang layak menyandang nya.

Dah la baru ni PAS Kelantan begitu tertekan termasuk TGNA sendiri gara2 isu PMBK, berenti lah untuk mengelak dari berbagai persepsi dan spekulasi ldan orang lain dapat dosa tak pasal2, PAS bukan milik individu, hak orang ramai, Kerajaan PAS Kelantan juga bukan hak individu, jadi hormatilah juga pandangan orang lain.

Ariffahmi berpendidikan tinggi tak macam aku, dia senang mendapat jawatan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM