Grab the widget 

Tuesday, December 01, 2009

Lemas Dalam Demo Haram Gerombolan Di SUK KB

nor deris

Aku lemasssss dalam jutaan ratusan gerombolan berdemo di luar pagar SUK KB, yang pasti tak ada kepala, hanya pencacai jah, yang banyak cakap dekat wartawan hanya sorang ULARMARK yang semasa dalam PAS dulu pernah mengkafirkan UMNO, kini dia UMNO.

Jam 11:30 dah cabut, ditimpa hujan, yang aku nak tergelak besarnya, bila berita tv1 jam 8 sebentar tadi mengatakan demo itu di sertai olih NGO, yang Tuan Aziz calon MU tempoh hari wakili Umno Ke NGO ?.

Yang tentu nya adalah dari kalangan agensi dan jabatan KERAjaan Tengah seperti JPP dan sebagai nya, yang aku lihat ramai termasuk juga lah pengayuh2 Beca sekitar KB selain UMNO kawasan K Krai, Rantau Panjang, Pasir Mas, Machang dll lagi.

grmblan12

nih ! NGO

grmblan1 juta juta juta orang, ada yang merungut, “ketua cawangan tempat tak datang”

grmblan13gerombolan NGO kampung pisang

DSC03788 Ya Allah ! laknati lah gerombolan yang mungkir janji dan zalim dalm isu royalty petroleum ni…

grmblan15 yang ketayap dulu kata UMNO Kafir, kini dia menyertai parti Kafir, aku ingat lagi…

Gerombolan takut sangat kepada Do’a TGNA, sehingga memintak TGNA meletak jawatan dan menarik balik Do’a, Oit ! mana bolih main aci chop chop, dah gerombolan zalim pada rakyat Kelantan, terima je la balasan …..

1 comments:

mohahz said...

NGO tu bernama pertubuhan gerombolan bodoh tujuh keturunan.

Komen Terkini

lain lain artikel