Grab the widget 

Saturday, December 26, 2009

Laporan Audit 2007-2008 Kementerian Pertahanan Selamatkan Najib Jadi PM

Laporan Audit 2008 tidak menyertakan bahagian yang membabitkan Kementerian Pertahanan, laporan 2007 ada memasukan Kementerian Pertahanan, yang antara lain menyentuh soal program latihan khidmat negara tetapi tahun 2008 tiada.

Kenapa sekarang baru pecah lobang Salah sebuah enjin jet pesawat supersonik yang dicuri dua tahun lalu itu didakwa 'ditemui' di Argentina, enjin turbo jet General Electric J85-21A tersebut untuk kegunaan pesawat F-5E Tiger 11 satu tempat duduk dan RF-5E Tigereye telah dibawa keluar menerusi Pelabuhan Klang ke sebuah negara ketiga sebelum ia tiba ke destinasi akhir iaitu di Argentina, Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata selain dua buah enjin pesawat tempur F-5E yang dilaporkan hilang, peralatan lain yang berkaitan turut lesap.

Jabatan Audit Negara  sengaja tidak mengeluarkan laporan kementah kerana nak menyelamtkan najib dari menjadi PM, sebab itu najib gila2 mengganyang bedolah dan menantu bedolah melalui orang2 upahannya supaya bedolah segera meletak jawatan, walau pun tempoh peralihan kuasa yang dipersetujui bersama terlalu awal.

Najib ingin kan kuasa dengan seberapa segera demi untuk menutup kelemahan dan penyelewengan yang di lakukan olih kementerian nya masa itu (kementah).

Lihat ! sekarang baru pecah, tak guna dah, najib sudah ada SUPER POWER. lihat lagi disini

2 comments:

Anonymous said...

Saya pun tak suka Najib brader tetapi duk kutuk dia terlebih tu buat apa.
Macam mana orang nak undi PAKATAN camni!!!???

Anonymous said...

Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi sewaktu meletusnya reformasi selepas Datuk Seri Anuar Ibrahim disingkirkan dulu telah menghilangkan diri dan telah ditemui di Indonesia dan sebelum itu khabarnya berada di Sabah. Dia ialah sahabat karib dan mungkin lebih dari itu. Bekas Pengerusi BSN ini tentu ada agenda nak memalitkan tinta hitam kepada Datuk Seri Najib. Kita lihat permainannya ini. Masakan pegawai tentera yang kena tindakan itu nak berdiam diri?

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM