Grab the widget 

Wednesday, December 09, 2009

Industri Spa Eiiii Geli Geleman

Menteri Pelancongan Datuk Seri Dr Ng Yen Yen berkata “ Industri Spa Dan Kesihatan Bakal Jadi Tarikan Baru Pelancongan “.

Jumlah spa di Malaysia telah meningkat lebih 200 peratus sejak 2002 dan kini terdapat 170 spa dengan spa yang beroperasi secara kecil-kecilan .

Banyak agensi pelancongan yang menumpukan pada pelancongan spa khusus bagi pelancong yang ingin relaks dalam suasana selesa dan santai.

Ini adalah 1 lagi produk maksiat KERAjaan uBNrm, benar Spa adalah dikaitkan dengan pengolahan air yang juga dikenali sebagai balneotherapy, cabang2 Spa seperti facials, massage, waxingbody wraps, aromatherapy, skin exfoliation, merawat kuku seperti manicures and pedicures, mandi atau berendam dalam salah satu daripada berikut: hot spring, Onsen (Japanese Hot Springs), Thermae (Roman Hot Springs), hot tub, mud bath, peat pulp bath, sauna, steam bath dan lain2 lagi.

Sudah banyak aku dengar cerita tentang Spa ni, ada private club yang menganjurkan benda ni dengan tujuan lain, berselindung dengan nama Spa tapi benda lain kerja nya.

Cuba bayangkan siapa pekerja2 tu nanti, ahhh ! alasan memang bebagai alasan, yang tentu nya wanita2 muda, jantan2 kacak yang menjadi pelayan atau tukang2 urut picit pelanggan2 di samping dihidang kan dengan minuman haram.

Seronok memang seronok, yang belum berpengalaman bolih mencuba………………………tak ada beza nya dengan rumah2 urut yang belambak di Selangor dan KL.

tok ppeti, jakim, jais amacam ?, tidor di rumah toksah layan benda2 macam ni ye ?, lantak diorang lah…………….dosa masing2 tanggung, aku makan gaji dan claim elaun jah, cukup bulan aku bolih berkira2 sudah berapa harta aku. butiran lanjut disini

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel