Grab the widget 

Wednesday, December 16, 2009

Husam Ariffahmi Pilihan Siapa ?

Antara 2 makhluk ALLAH ini Husam dan Ariffahmi pilihan siapa sebenarnya ?, yang membuat kalut sekarang ini di kelantan sehingga kan bolih menyusah kan Kerajaan PAS dan Rakyat Kelantan.

Banyak perkara lagi Kerajaan negeri yang nak memikirkan bagi kesejahteraan Rakyat, bukan nya nak menjaga 2-3 kerat individu bongkak saja, yang di piilh rakyat OK, lambat laung rakyat akan menghukum nya, tapi yang pilihan………..????? tu tak usah lah hal peripadi pun nak bagi susah orang lain dan rakyat umum.

Kalau benar2 anak jantan PRU 13 nanti tunjuk sekali lagi kehebatan bertanding lah di mana2 tempat selesa masing2 test siapa pilihan rakyat, siapa dipilih rakyat di tempat masing2 antara Husam atau Ariffahmi.

Aku tabik kepada Husam kerana mengambil sikap berdiam diri dalam isu PMBK. tak macam Ariffahmi dan Isterinya, Ilmu tak bolih di pusakai, anak seorang MB mempertikai kan EXCO lantikan bapa nya, apakah ertinya ini semua ?, perlu diingat, Ariffahmi bukan pilihan rakyat, dia hanya pilih isteri nya, ariffahmi hanya terbaik bagi isteri nya saja, belum tentu terbaik bagi orang lain.

Kerajaan PAS kelantan sekarang adalah pilihan JUTAAN rakyat Kelantan, jangan sesekali membawa isu keluarga bagi menghuruharakan Kerajaan Kelantan.

Terima lah ketentuan yang telah di takdir olih yang Maha Berkuasa, jangan jadi orang yang hilang pertimbangan dan muhasabah lah diri sendiri.

1 comments:

TEKONG DARAT said...

salam...
bersama martabatkan sepak takraw sebelum kita ianya dibawa ke olimpik

Komen Terkini

lain lain artikel