Grab the widget 

Saturday, November 28, 2009

Yang Sudah Tu Sudah la TGNA Bukan Nak Tungkat Langit Pun

Buat masa ni tolong lah jangan banyak sangat buat spekulasi terhadap MB TGNA, sudah tak tertanggung dah, dari masalah dalaman parti sehingga masalah keluarga.

Kalau ya pun TGNA bersalah atau tersilap MAAFKANLAH, berilah sedikit ruang untuk ketenangan TGNA, dia juga insan biasa, dia hanya ditakdirkan duduk di situasi sekarang.

Kepada blogger2, samada yang diupah atau yang sendiri2 henti kan lah propaganda2 anda, akibat dari itu akan membawa kepada kecelaruan dalam pentadbiran Kerajaan negeri saja, yang parah nya nanti RAKYAT BAWAHAN yang tidak tahu menahu yang menjadi mangsa kepada kerakusan nafsu dari pihak2 yang berkepentingan sementara.

Tidak perlu kepada tekan menekan kepada TGNA, semua nya sudah ada dalam kepalanya, tiba saat nya beliau akan membuat satu keputusan tepat InsyaALLAH.

Hanya semua pihak perlu bersabar, jangan gelojoh sangat.

Aku juga banyak mendapat maklumat2 luar atau dalaman, tapi aku buat derk jah, tunggu lah nanti…………………aku bukan nak jadi HERO provokasi….

Ingat !, apa jua kesilapan yang berlaku, akibat dari permainan politik kotor, RAKYAT BAWAHAN nunnnn !, kerana banyak lagi berkaitan kebajikan kerajaan negeri kepada rakyat bawahan tidak di laksanakan atau tidak memikirkan, kerana sebelum ni pun hanya manis di bibir mulut jah.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel