Grab the widget 

Thursday, November 19, 2009

Penjawat2 Di Kelantan Berebut Nak Kaya Tapi Orang Macam Aku………..

Apa pun isu di Kelantan sehari 2 ni adalah berkaitan berebut kuasa, guna kuasa, tunjuk kuasa dan berebut nak kaya, mengharap habuan, meminta habuan, tunjuk betul, aku betul ko salah, itu saja, aku tak kisah, lantak lah…………….

Itu lah manusia, bila diberi kuasa, nama pun manusia……………………..sebelum dapat kuasa bukan main lagi…………………………….

Dah dapat kuasa, tak tertunduk lagi ke bumi, geger lah demo, hok debawoh la jadi mangso nyo, kami ni takdok anok bghanok hok ado kuaso, mapuh keghing la, kalu lagu ni gak pemimpin, ho debawoh keno tipu semace, kighi kane, ih ! betuah sungguh.

Demo lik atah main puloh2 ghibu, juto2, beghebut pakat, hok debawoh sing hanying………………..

Yang di bawah ni setia menunggu ganjaran SYURGA di Akhirat nanti.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel