Grab the widget 

Monday, November 30, 2009

Laknat

Laknat bolih berlaku kepada orang yang beriman dan beragama Islam yang menyembunyikan keterangan Allah.

Perkataan laknat disebut di dalam al-Quran beberapa kali. Kadang-kadang datang bagi azab dan jauh daripada rahmat Allah dengan kemurkaan, iaitu kekal di dalam neraka. Kadang-kadang laknat datang dengan cara pengajaran dan pendidikan maka tiada dengan kemurkaan.

Jadi apa pelik nya dengan Do’a TGNA tu…..TGNA hanya report dan mengadu kepada Tuan nya, yang mencipta nya juga, bukan kepada Najib yang INGKAR PERJANJIAN YANG DIMETERAI DAN DISAKSIKAN, dalm isu tuntutan Royalty Petroleum antara agensi KERAjaan TENGAH iaitu PETRONAS dan Kerajaan negeri Kelantan, apa nak di takutkan dengan Do’a TGNA.

Eh ! , orang yang nak backup KERAjaan TENGAH, tok ppeti Perak umpamanya, dia tahu kah masalah antara KERAjaan TENGAH dengan Kerajaan negeri Kelantan ni ?, kalau tak tahu baik duk diam2 buat anak kalau masih lagi bertenaga, apa hal dengan orang yang mungkir janji ?, baik lah to ppeti makan tongkat ali banyak2, yang najib lulus lesen baru arak tok ppeti dok diam jah, tok ppeti jenih begapodio nih…..lahanat lahabau.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM