Grab the widget 

Friday, November 20, 2009

Konvensyen Blogger PAS 2009 Cucuk Hidung

Aku anggap konvensyen tu nanti adalah majlis nak cucuk hidung dan nak kunci jari dari menaip keyboard jah………konvensyen di jangka pada20 Disember 2009 di Markaz Tarbiyyah PAS, Taman Melewar,  8.00 pagi-1.00 petang, pendaftaran RM10.00 seorang.

Aku sudah tentu tidak bolih ikut serta, kerana aku bukan ahli berdaftar PAS, aku hanya pengundi, lagi pun aku takada RM10 untuk pendaftaran, takada duit tambang untuk ke majlis tu.

Biarlah aku jadi blogger LIAR, kalau aku rajin, aku menaip, kalau aku nak timbok aku timbok, kalau aku nak puji aku puji, aku ada kerja lain untuk sesuap nasi, berblog hanya kerana jiwa aku sering memberontak, melihat kan keadaan negara dan sekitar penuh dengan sandiwara.

Pemimpin negara dan bakal memimpin negara nampak nya kalut, dengan berbagi2 kerenah, jadi, aku terpaksa menjadi orang perantaraan golongan rakyat paling bawah untuk meluahkan hasrat mereka.

Kalau aku di cucuk hidung, maka gemuk lah aku sorang jah, tak ade maknenye.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM