Grab the widget 

Monday, November 30, 2009

Kolonel Mat Aktif Menjelangnya Wang Ehsan

Kolonel Mat sebelum ni telah memasang kaki2 nya untuk menyelinap keseluruh pelusuk pentadbiran kerajaan negeri Kelantan dan pemimpin2 parti PAS yang kanan.

Kolonel Mat juga mengenali dan menjejaki siapa kawan dan siapa musuh antara pimpinan PAS kelantan, dengan halus Kolonel Mat menggunakan taktik ala2 tentera untuk membunuh dan memancing musuh supaya mudah di hapuskan.

Pada aku, Kolonel Mat ni memang ramai bukan sorang, dengan di ketuai olih Kolonel Mat pakar perang saraf dari UBNRM dengan mengarahkan Kolonel Mat2 yang dilatih dari kalangan ahli PAS untuk membuat suasana yang huruhara dan tidak tenteram dalam pentadbiran Kerajaan PAS Kelantan.

Tidak sampai separuh jalan kedurjanaan Kolonel Mat telah dapat di hidu olih Jenderal angkatan PAS, maka dengan itu Jenderal PAS telah mendedahkan agenda taktik kotor Kolonel Mat, Jenderal PAS menangkap nya, cuma tidak sanggup untuk menjatuhkan hukuman bunuh saja.

Kini lain2 Kolonel Mat telah bersembunyi, ada yang bersembunyi didalm PAS atau di pihak UBNRM.

Nasib baik Jenderal PAS dapat menghidu awal, kalau tidak Kolonel Mat2 ini bermaharajalela bersama2 WANG EHSAN bila menjelangnya PRU13 nanti.

Modus operandi Kolonel Mat adalah menghuruhara kan pimpinan PAS Kelantan dan seterusnya kalau bolih, menjatuhkan Kerajaan PAS pilihan rakyat melalui cara  rampas kuasa, setidak2 nya PRU13 dengan bantuan WANG EHSAN.

Kalau Pemimpin2 PAS yang cetek, bodoh, lena mudah saja di perguna, di perkotak katikkan dan diperkudakan olih Kolonel Mat.

Wahai pemimpin yang dungu2 tu bangunlah dari tidur, berwaspadalah dengan Kolonel Mat2, bergerak lah bersama Jenderal PAS kerana Kolonel Mat kini sudah setapak kebelakang, jangan lupa Kolonel Mat akan mengatur stratigi baru, Boss Kolonel Mat NAJIB sedang memikir taktik baru.

Pemimpin2 yang sudah terlanjur dengan taktik Kolonel Mat renti kanlah jangan fikirkan keuntungan duniawi semata2 ingat lah Akhirat, NAJIB UBNRM dan Kolonel Mat tidak akan dapat merubah kedudukan Kerajaan negeri Kelantan pada PRU13 nanti INSYAALLAH.

Do’a kan kesejahteraan Jenderal PAS Kelantan semoga dapat terus mentadbir Negeri Kelantan ini dan dapat mematahkan serangan2 NAJIB dan Kolonel Mat.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM