Grab the widget 

Thursday, October 08, 2009

POLISI INSURAN 3rd PARTY 1ubnRM CEKIK RAKYAT N31 BAGAN PINANG

Perkembangan negatif sedang berlaku dan menghimpit rakyat miskin dibandar dan luar bandar bilamana ramai pengguna yang kecewa kerana tidak dapat memperbaharui Cukai Jalan kereta dan motorsikal mereka kerana pihak insuran tidak lagi mahu memberi polisi insuran Perlindungan 3rd Party kepada kenderaan mereka.

Kepada mereka yang mempunyai kenderaan lama ataupun yang tidak lagi yang biasanya hanya mendapatkan polisi insuran Perlindungan 3rd Party terpaksa membelanjakan hampir tiga kali ganda dari segi jumlah bayaran premium bagi mendapatkan polisi insuran Perlindungan 1st Party.

Pada aku syarikat-syarikat insuran ini (sekalipun mendapat kelulusan Bank Negara) menunjukkan mereka tidak mengendahkan keperluan pelanggan demi mengejar keuntungan berlipat ganda.

Syarikat-syarikat insuran ini di kepalai olih PERASUAH 1ubnRM, di bagan pinang anda jangan tersalah pilih, kalau anda pilih pemimpin umno RASUAH dia akan sedaya upaya berusah untuk mengumpul WANG melalui berbagai cara termasuk melalui polisi insuran perlindungan.

Ramai yang merasai kesan dari pertukaran polisi ini dan mereka tiada pilihan melainkan terus memandu motorsikal ataupun kereta mereka tanpa Perlindungan Insuran dan Cukai Jalan.

Lebih kurang 30% pemilik kenderaan terlibat dalam kemelut ini. Kesan sangat besar adalah kepada para pemilik motorsikal dan kereta lama yang selama ini menggunakan polisi insuran Perlindungan 3rd Party.

Oii !, biasanya siapa yang selalu mengguna kenderaan yang tak laku dicagarkan kepada pihak bank mahupun institusi kewangan ?, ISA SAMAD , MENTERI, PEGAWAI BERPAKU ASKAR DAN PULIS, aaaaarghhhh ! RM RM RM…………………….

Aku sendiri dah dekat 1 tahun Van aku tak ber road Tax, orang lain lebih kurang sama jah, kalau pendapatan tak menentu gak……………..

PRK BAGAN PINANG PILIH BN, POLISI INSURAN PERLINDUNGAN KENDERAAN MAHAL…………………MENCEKIK MENINDAS RAKYAT, PEMIMPIN RASUAH GILA BABI 1ubnRM….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM