Grab the widget 

Saturday, October 31, 2009

Mini Zoo Akan Berubah Wajah Sekembalinya Ahli Majlis Daerah K.Krai Dari China

Ewah !, beberapa orang ahli majlis daerah K.Krai, 2-3 hari lepas kabar nya ke negeri China membuat lawatan, apa tujuan tak dapat di pastikan.

Aku harap mereka2 tu nanti akan membawa balik Idea2 yang berguna untuk di manafaatkan dalm membangunkan bandar K.Krai.

Sudah tentunya orang2 yang terpilih membuat lawatan itu dari kalangan yang terbaik prestasi kerjanya.

Antara yang aku harapkan adalah pembangunan Mini Zoo warisan sejarah yang satu2 nya ada kat Kelantan ni, cuma nya jangan pulak di ajar binatang2 dalam zoo tu nanti cara makan nya menggunakan CHOP STICK, atau di buat rumah2 teres untuk kediaman binatang2 tu sudah lah, atau rumah kedai, yang akan hanya mampu dibeli olih binatang2 yang makan nya mengguna CHOP STICK saja, juga diserah untuk membangunkan prasarana pun di serahkan kepada binatang yang makan menggunakan chop stick juga.

Eh ! aku juga dengar tanah majlis daerah dekat BATU LADA pun bunyi lain macam jugak ? ermm, ntah lah.

Selain dari Mini Zoo banyak tanah2 milik majlis daerah diserah atau berkongsi dengan pemaju binatang yang makan menggunakan CHOP STICK untuk di bangunkan.

Jadi apa rasional nya di lantik ahli2 majlis daerah yang seperti katak bawah tempurung dan di bayar elaun nya untuk menjadi YES MAN dan bawa melancong,  mereka tidak tahu bagaimana nak mengeksploitasi kan harta2 majlis daerah untuk di majukan dengan lebih ekonomik tanpa menyerah bulat2 kepada binatang makan guna chop stick, mereka hanya untuk mengangguk saja keputusan2 pegawai atasan, tanpa mengatakan ‘No’ kepada keputusan yang merugikan majlis daerah.

Mesej ini juga bukan aku tujukan kepada majlis daerah K.Krai saja, tapi juga MAJLIS DAERAH DABONG, buat masa ni aku tengah memantau………

Aku bukan apa, kalau apa2 terjadi nanti, yang buruk2 tentu nya akan naik atas kepala Kerajaan PAS, dek kerana tongongnya wakil2 kerajaan dalam majlis daerah tu, aku jadi spy tanpa upah pun hanya kerana untuk kebaikan Parti Pas juga, kerana aku sayang kepada PAS walau pun aku bukan AHLI.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM