Grab the widget 

Tuesday, September 29, 2009

KHAIRI SIMBOL KEROSAKAN umno RASUAH PRK N31 DUN BAGAN PINANG

Di riuhkan dalam umno RASUAH, khairi langsung tak membantu dalam semua PRK yang lalu, di MU, Permatang Pasir mamat ni hanya menumpang glamour dari pemimpin lain saja.

Tempoh hari kehadiran Khairy di MU  tidak boleh dihalang olih puak umno RASUAH. Ramai ketua pemuda UMNO RASUAH bahagian di Kelantan berada di dalam poket Khairy. Oleh itu khairi menggunakan pengaruh pemuda Kelantan untuk menampilkan diri di MU. Namun begitu Tuan Aziz bukannya salah seorang yang telahpun dijual beli oleh Khairy.

Sepatutnya Khairy menyelesaikan masalah dalaman UMNO semasa perlawanan di Manek Urai. Saki baki kayu buruk peninggalan Dollah iaitu Ketua Bahagian UMNO Kuala Krai Ramzi Abdul Rahman telahpun diketahui ramai, sama ada oleh penyokong BN atau PAS bahawa dia dan konconya akan buat kacau. Dan telahpun disahkan memang buat kacau. kalangan umno RASUAH sendiri pun tak suka khairi .

Kemorosotan majority PAS di MU bukan faktor khairi, faktor nya umno RASUAH merasuah pengundi dengan PITIS, begitu juga stopa dan t aziz……………….

Kita tengok nanti apa khairi akn buat di Bagan Pinang ?, dia nak tumpang glamour siapa pulak, madey………………….dua dua sama jah…………………di benci dari dalam kalangan umno RASUAH sendiri……………….yang hebat ISA dan anak nya NAJIB.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM