Grab the widget 

Wednesday, August 05, 2009

UBN BERCERAMAH MACAM BERKARAOKE

Pendek kata apa pun teknologi baru banyak di pelopori olih orang PR, orang ubnRM mesti di upah,kah kah kah !!!!!.

Sebagai contoh mudah, orang PR khusus nya PAS, dalam ceramah mereka menggunakan sistem pembesar suara dan mikrofon yang lebih baik berbanding orang ubnRM ceramah, ini di akui sendiri olih Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani datuk noh omar, tak percaya baca disini, kah kah kah !, terkantoi la ubnRM.

Noh ni kadang kadang bagus juga, dia memuji pulak PAS tang ni , "Contohnya PAS ada P.A. sistem dalam ceramah mereka, sampai satu batu pun boleh didengar," katanya, memang la orang PAS kreatif, maju dan terkehadapan, orang ubnRM ceramah pakai mikrofon untuk berkaraoke, memang la berkaraoke, konsert, ceramah perdana, ceramah ugama  dan sebagainya pakai yang ni jimat sikit belanja, oi ! jimat ke bodoh……….

Oii ! ubnRM nak berblog pun sampai 14 orang kendalikan, semua tu nak kena upah tu……., oi ! malu kat aku sikit la…….., jom ! ubnRM pakat buat Blog, kita lawan ngan PR bloggers, yang dah ada pun bangang semua, nak patah kan hujah Topeng Perak di http://perisik-rakyat.com/ pun bingai bingai semua pencacai ubnRM nih, selalu terkantoi bila berhujah bab bab agama.

Dey ! ubnRM tidor la………………..

3 comments:

prblogger said...

demo tok ikut pok2 tu gi ko laut ko?

tok ggawo said...

tok gi pung takpo lah, prblogger weih,
mugo kito ni supo tukul pahat jah,
maso oghe toksir guno, dok dale jjabir sakut ddinding jah,
kito ni alat joh wei.....

kawe so jah, oghe ddoli ko tok ddoli kawe tok higha, taing kawe timbbuk kawe timmbuk, tok ddoli sapo dio......kawe timmbuk, kah ! kah !kah !, ko guano ?.

Anonymous said...

"taing kawe timbbuk kawe timmbuk, tok ddoli sapo dio"

hehe...pekat molek, tok gawo kg mano ni?
lakloh kot?

i'm no king

Komen Terkini

lain lain artikel