Grab the widget 

Thursday, August 20, 2009

MUHYIDDIN DENGAR CAKAP SILAP PILIH CALON PRK N11 PP

al syekh undi bn masuk syurga juga sedang menggelabah, terlampau taksub kepada ketua bahagian iaitu Datuk Jalil dan percaya, telah memilih Rohaizat sebagai calon ubnRM yang di cadangkan olih Datuk Jalil, telah mengundang padah, banyak isu isu peribadi calon terpaksa di tangkis tak pasal pasal.

Sampai terpaksa al syeikh meminta calon ubnRM itu pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir Rohaizat Othman supaya memberi kenyataan bersumpah jika perlu, bagi menjelaskan kedudukan sebenar isu pembatalan lesen guaman sivilnya, itu hanya sebahagian je isu nya, yang lain banyak lagi.

al syeikh juga terpaksa mententeram kan keadaan kacau bilau dalam bahagian UMNO RASUAH Permatang Pauh,  dengan Hj Rahim, ketua pemuda Umno bahagian Mohd Zaidi Mohd Said  yang mesra dipanggil "cikgu" , sepatutnya 2 nama ni yang patut di pertimbangkan, mereka berdua ni bolih diterima semua lapisan pengundi, tambah2 lagi Hj rahim.

Mereka berdua yang tak terpilih ini, nampak je tenang, jangan di sangka tak ada buaya, atau ribut bolih melanda bila bila masa, mereka juga ada penyokong dalaman sendiri, takkan merek nak berdiam diri, kah kah kah ! , aku dengar, kabar nya bom akan meletus………..

Kabarnya Rohaizat sebelum ni pernah peram laporan dan data pengundi Permatang Pasir sebagai boikot dan ugutan sekira namanya tidak ada dalam senarai calon.

Dalam isu calon al syeikh patut di persalahkan, kerana calonnya tidak mencermin kan kehendak peyokong parti, hanya kehendak ketua bahagian saja.

al syeikh, kau akan di sumpah seranah nanti olih ahli ahli ubnRM permatang pasir, angkat bendera PUTIH la…………….sambil sambil tu baca disini sama.

1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM