Grab the widget 

Sunday, July 12, 2009

RAJA DAN MAHAGURU RASUAH………….. PRK N41 MURAI

Biasa lah apabila guru dia mesti mengajar anak murid nya, murid pula mesti terima pakai apa yang diajar olih guru nya, begitu juga lah apa yang sedang berlaku di PRK MURAI sekarang, kalau nak di banding kan antara parti RASUAH dan PAS, parti RASUAH lah yang mengajar pengundi MURAI dengan rasuah, merasuah pengundi dengan WANG RINGGIT, BENDA, JANJI DUNIAWI DAN BERMACAM KALAU, kalau, kalau lagi.

UMNO bolih dicatat kan dalam Malaysia Guinness Book of record kerana satu satu  nya parti di Malaysia yang menerima 900 aduan rasuah  dengan 269 calon yang bertanding dalam merebut pelbagai jawatan dalam Majlis Tertinggi Umno dan ketiga-tiga sayap parti itu pada pemilihan yang  berlangsung dari 24 hingga 28 Mac lalu, Pengerusi Lembaga Disiplin Umno, Tan Sri Tengku Ahmad Rithauddeen Tengku Ismail menyifatkan rasuah pada pemilihan kali ini adalah paling serius, tidak pula diketahui berapa banyak kes rasuah sepanjang kempen pemilihan tersebut yang tidak diadukan.

Ketika mengecam gejala itu, bekas Perdana Menteri Tun madey sebelum ini berkata, jika orang yang menghulur rasuah menang dalam pemilihan Umno Mac ini, kerajaan Malaysia dan kerajaan negeri akan dipimpin oleh perasuah selepas Pilihanraya Umum ke 13 jika Barisan Nasional (BN) menang, "Jika yang menang adalah orang yang menghulur rasuah maka Umno akan dipimpin oleh perasuah.

"Dan kerajaan Malaysia dan kerajaan negeri akan dipimpin oleh perasuah selepas Pilihanraya Umum ke 13 jika BN menang, dan pemimpin jenis ini akan sauk duit kerajaan dan duit siapa sahaja yang berurusan dengan kerajaan," kata madey.

UMNO RASUAH, RASUAH UMNO, ehh ! lebih kurang je bunyi nya, sinonimmm !!!!! , RASUAH PENGUNDI, PENGUNDI RASUAH, eh ! ini pula bunyi macam GURU dan MURID pulakk……….kah kah kah !!.. tak ketam mengajar anak berjalan betul, betul lah tuuuuu !

PRK N41 DUN MANIK URAI, UNDI BN GALAK RASUAH, UNDI BN HIDUP RASUAH, UNDI BN HIDUP PARTI RASUAH, UNDI BN RASUAH MEMERINTAH, UNDI BN TEGAK KERAJAAN RASUAH……………..BILA TERLAMPAU RASUAH, JADI RAJA RASUAH, BILA RASUAH TAKLEH BENDUNG, NEGARA HANCURRRRRRR !.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM