Grab the widget 

Tuesday, July 07, 2009

PAS LAWAN DENGAN SAKA ATAU HANTU UMNO PRK N41 DUN MURAI

Orang dulu dulu percaya kalau orang sudah mati akan berhantu atau meninggalkan saka, dua menatang ni lah akn menuntut darah dan mengusik orang orang kampung, menatang ni nih !, bolih menjlema berbagai  rupa dan bercakap berbagai pelat dan bahasa.

Begitu lah di Murai sekarang ini PAS sedang berlawan dengan 2 menatang tu……sebab yang kata bukan aku tapi…."Rakyat berkata Umno dan BN sudah mati selepas kalah dalam pilihanraya kecil sebelum ini. Semuanya berakhir di sini. Kita mahu menang pilihanraya kecil kali ini," kata Muhyiddin, baca wasia terbaru UNDI BN MASUK SYURGA JUGA ,

Jadi benar lah UMNO sudah mati, jadi sekarang ni, semua jabatan kerajaan atau  individu yang menyelinap ke seluruh pelosok kampung yang membagi RASUAH kepada pengundi dengan bermaharajalela itu semua nya adalah SAKA dan HANTU UMNO………. sebab itu semasa penamaan calon itu hari, menatang pelesit hantu saka jembalang lewat tiba di tempat penamaan calon,  al syeikh UNDI BN MASUK SYURGA JUGA turut menegur pekerja parti itu yang lambat tiba sebelum BN berarak ke pusat penamaan calon semalam, sebab mereka lewat keluar dari kubur, lagi pun dunia menatang tu tak ada media ………kah kah kah ! , al syeikh merungut menatang menatang tu lewat sampai………eiiiiiii ! korang tau tak lewat ?……makna nya menatang tu pegi juga, tak kan kalau lewat 4000 dan awal 40000, OITTTT ! orang kira yang hadir bukan berarak laaa……

Kepada Pas aku harap bekerja lebih kuat dari biasa, kerana SAKA ATAU HANTU ni tak bolih mati sehingga kiamat, cuma nya rupa bentuk nya saja berubah mengikut keadaan dan masa, apa agak nya senjata untuk menghapus atau mengurang kan SAKA ATAU HANTU UMNO buat sementara waktu  ini ?……………

Sebenarnya SAKA ATAU HANTU ni keturunan IBLIS kannnn ?…………..  

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel