Grab the widget 

Friday, July 10, 2009

M’SIA KETUA NEGARA NYA JAHIL UGAMA TIADA SIJIL IJAZAH…….PRK N41 MURAI

Siapa lebih jahil ugama antara PM dan calon PAS PRK MURAI, atau siapa lebih takut kepada ALLAH agak nya antara kedua mereka ?…………Oiii ! manusia ! tidak takut kah kamu kepada pemimpin yang jahil dan tidak takut kepada ALLAH, lihat pinkturle.....…

Apabila seseorang yang jahil ugama memerintah negara akibat nya  timbul lah bermacam-macam gejala dan fitnah , penyelewengan sana-sini dan Rasuah berleluasa sehinggakan DSAI pun di tuduh meliwat, kerana kekuasaan yang tidak berpandukan ajaran Allah, sedangkan tiada siapapun yang melihat dia meliwat, tetapi sengaja diada-adakan untuk mengaibkan dan menjatuhkan seseorang.

Negara sudah tidak ada rasa malu lagi.. macam – macam boleh jadi kerana pemerintah mengikut hawa nafsu mereka, Ini semua berpunca daripada negara diperintah oleh Orang yang jahil.

Rakyat… lagilah, seolah-olah macam bapa kencing berdiri… anak-anak, bukan setakat kencing berlari tapi dengan berak-berak sekalipun sambil  berlari…

Cara terbaik untuk menyelesikannya ialah dengan kita melantik kembali orang yang takut pada Allah memerintah negara ini..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM