Grab the widget 

Saturday, July 25, 2009

DADAH METHAMPHETAMINE KRISTAL KETAMINE DAN NIMETAZEPAM DATANG DARI M’SIA

Hah !, apa ni ?, wangMALAYSIA tempat membekal proses atau transit dadah jenis ICE atau METHAMPHETAMINE KRISTAL, KETAMINE DAN NIMETAZEPAM ke ?, begitu senang bolos sampai ke negara jiran ni…..lihat sini .

Polis Thai menangkap tiga rakyat Malaysia ketika mereka dalam perjalanan untuk membekalkan dadah kepada pelanggan di pusat-pusat hiburan di bandar sempadan, Sungai Golok, Narathiwat pada Jumaat.

Sudah terbalik dadah dari wangMALAYSIA di seludup masuk ke Sungai Golok, dulu kata nya dadah dari Thailand di seludup ke wangMALAYSIA. kah kah kah !!!!.

Ada orang ke jaga sempadan ?, mana pdRM, uppRM dan lain lain RM ?, ooo ! stanby kot kot ada PRK……Kah kah kah !!!!, jaga PRK ribu ribu RM RM.

Semasa siasatan, warga Malaysia itu memberitahu polis mereka membawa dadah itu masuk dari Malaysia untuk dibekalkan kepada pengedar Thai yang akan menjualnya kepada pelanggan di pusat-pusat hiburan dan pendatang haram di bandar itu.

Aku rasa  satu inkues diketuai seorang majistret perlu di ada kan, bagi mengetahui punca kematian beramai ramai pdRM, uppRM dan lain lain RM di sempadan wangMALYSIA dan Thailand, bagaimana dadah mudah bolos dari wangMALAYSIA atau sebalik nya, kalau RM RM tu tak mati, susah juga nak bolos.

Oi ! satu lagi, dimana kilang, gudang atau premis tempat memproses NAJIS tu di wangMALAYSIA nih ?.

Benda ni mesti di siasat olih spRM.

$$$$ wangMALAYSIA RM RM RM $$$$

1 comments:

Krai Utara said...

bohh letak link ambo kat blog murai ni buleh? tulun boh dehh, ambo letak dah link blog ni kat blog ambo, set kre

http://kraiutara.blogspot.com/

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM