Grab the widget 

Wednesday, June 24, 2009

RAMAI LAGI PEMIMPIN PAS YG.KOLOT & BUTA IT PRK N41 MU

Aku setuju dengan saranan Dato’ Mahfuz Omar saranan Mahfuz di sini , Umpama nya di KELANTAN ini, berapa ramai pemimpin yang celik IT, yang aku heran ada lagi pemimpin PAS kata “internet ni tokleh paka sangat, tongong betul la pemimpin macam ni, eii ! aku pernah dengar niii, bukan cakap kosong je.

Kalau ada blog pun, di tulis atau dikendalikan olih orang lain, tak di update, kalau komen tiada respon, blog tidor memanjang.

Bagi aku yang  bodoh ni, aku anggap IT dan internet adalah sejuta manafaat kita dapat perolihi dari teknologi ini, malah lebih aku rasa.

Tapi pemimpin PAS aku tak tahu lah macam mana taraf pemikiran nya, aku bukan kata semua, itu kena paham, aku perhatikan sesetengah YB, segala urusan FILE pun tak terurus, pakai campak dalm kereta jah, segala DATA ahli, pengundi dan sebagai nya bila tiba sesuatu masaalah , mula lah melilau kesana kesini, apa ni YB, zaman ni langit takleh tutup ni, otak mesti global……masa takleh siasiakan…jangan jadi tahap darjah 6 zaman dulu dulu.

PRK N41 MU PAS KEMUNGKINAN DAPAT CALON BERIMAGE ULAMA DAN PROFESIONAL, DARI TEMPATAN BAHAGIAN KUALA KRAI ? kah kah kah  PILIHAN PEMIMPIN BUKAN PILIHAN PENGUNDI, PENGUNDI LUAR, ATAS PAGAR DAN YANG BUKAN AHLI PAS…BOLIH KAH PAS MENANG SEMATA MATA UNDI DARI AHLI PAS BERDAFTAR SAJA ?……… parkhudiasyestem al lafi gass !  adiosss amigo…..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM