Grab the widget 

Thursday, June 18, 2009

PENYOKONG PAS M.URAI TAK TERPENGARUH DEWAN PEMUDA JANGAN MENGUGUT-PRK N41 MANIK URAI

Dewan pemuda PAS tak payah mengugut, bukan setakat dewan pemuda saja kami tak mahu, HADI, NASHA, MUSTAPHA DAN KUNCU KUNCU nya pun kami tak mahu selagi idea UG nak di teruskan.

UGUTAN DEWAN PEMUDA [BACA DISINI]

Kami tak perlu kepada mereka mereka itu, kerana pembelot dan tak direstui majoriti ahli PAS.

Kami masih setia kepada TGNA selama mana dia tidak belot,

Kami penyokong PAS Manik Urai semangat semakin memuncak menjelang PRK nanti, kami masih menganggap musuh politik utama kami adalah UMNO DAN BARISAN NASIONAL.

Oiiiii ! kami tak TERPENGARUH LANGSUNG DENGAN IDEA UG

8 comments:

Yie 'piyoh said...

abe,

dewe pemuda pas buke mengugut.

cuba la baca perenggan2 terakhir article yg abe attach tu.

kan ada penafian tu. Itu semua rumours (khabar angin)

ceredik gak geteekk..

ni semua umpan, mata kail, tasi, buluh nak telan ni apa cerita ni ?

tok ggawo said...

ramai pemimpin nak jadi hero, cakap banyak putar belit, dan tak reti nak tutup mulut, banyak mencipta isu isu sensasi, pemuda pun mulut lembik.

tok ggawo said...

orang dok sibuk nak lawan UMNO di manik urai, demo dok sibuk UG, lepas tu oghe tu buat kenyataan akhbar oghe ni nafi, pah nafi nafi,

pah tu tubik pula kenyatan celupar, nafi pulak, nafi nafi afi

tok ggawo said...

pemuda cerdik ? takdak teloq dan dalam dilema, samada nak sokong HADI atau TGNA

Yie 'piyoh said...

abe,

ambo setuju Nasharuddin tu letak jawatan.

ambo pun setuju ketua pemuda Nasarudin al-pahangi hok gemuk tu cepat sikit bersara.

setakat ngajar kuliah maghrib buleh la.

Anonymous said...

jange nok ngaruk gak nasa mu mene po sbb tandey di bachok di klate..cubo mu tandey di besut ganu aku rasa koh pulak..lawe mu po buke ore biasa kami ore bachok pakoh jugak tp gak kalo lagu ni pranga gak dok do..

Anonymous said...

ambo mitak tok guru letak senator dato rosli ibrahim tandey di bachok pru 13 nih sbb ambo dok bgobar ore kg ambo d area gunong x sir pakoh nasarudin lg..lg po dia ore luar pranga mace nih wat rugi rakyat klate jah..jare turun tgk ore kg hok pakoh dia..cuba gak jd mace salahudin di kube kriey..3 penggal doh..pemudo cbg 3 gunong

Anonymous said...

abe tokk gawo...
kawe stuju benar..puok2 UG ni tak diperlukan di kelate..tanpa sek dio pn insya Allah rakyat kelate matang dan cerdik untuk terus mendukung perjuangan bersama TOK GURU NIK AZIZ..ambo harap tok gawo terus menerus menyerang puok2 UG ni sapa la satu tahap di mano TOK GURU kito tak sere doh..ambo meluat doh tgk puok2 ni..ambo relo puok2 ni tubik dari PAS, ambo tak snggup nk tgk PAS berpecah..samo2 la kito rama2 doa TOK GURU kito dipanjangkan umur..walau apapun terjadi, insya Allah kito puok2 kelate akan bersatu kerana kita merupakan BENTENG ISLAM dan BENTENG PAS..takbir!!!!!!!!!!!!

Komen Terkini

lain lain artikel