Grab the widget 

Saturday, June 13, 2009

PELUANG BUNUH GENG KETUA BAHAGIAN UMNO - JALAL MUDA BAKAL CALON PRK N41 M/URAI

Pemimpin pemimpin UMNO yang kecewa di K/KRAI sokong 110% JALAL MUDA DI CALON KAN, buat masa ini tidak ada lagi persaingan merebut calon dalam umno, mereka semua berkompromi bahawa JALAL ada lah satu satu calon tunggal dan terbaik UMNO, bagi menghadapi PAS pada PRK M/Urai nanti.

Sebelah musuh politik JALAL dan TOK KETUA pula sedang bersiap sedia dengan segala peralatan saperti KELEWANG, PARANG PANJANG, PARANG JENGUK, KAPOK BINJA MANIS, BADEK, KRIS TELANJANG untuk MEMOTONG, CAH KETING, NNGEGHAT, CICE supaya nanti JALAL dan IMAGE TOK KETUA   TERSUNGKUR MENYEMBAH BUMI DALAM PRK NANTI.

Rata rata apa yang aku dengar, memmang ini peluang terbaik UMNO K/RAI untuk memulihkan kenyakinan ahli terhadap  UMNO, kabar nya TOK KETUA dan NAIB lah punca segala perpecahan UMNO K/KRAI.

Banyak majlis majlis dalam sehari dua ini , tidak mendapat sambutan , aku nak tengok nanti , bagaimana sambutan MAJLIS PELANCARAN JENTERA PRK MALAM NANTI DI SK SG. PERIA yang akan hadir nanti antaranya STOPA MAMAT dan SPE’ii APDAL, takpo aku tolong PROMOTE, SORRY OGHE  PAH DEH.

1 comments:

Krai Utara said...

Collecting Blogs
Para blogger yang dihormati,

Saya sekarang dalam proses menyenaraikan blog2 mengikut kategori masing-masing. Jika anda berminat untuk memaparkan blog anda disini sila tinggalkan maklumat berikut.

terima kasih, diatas sokongan.

I am currently collecting blogs from All Around Malaysia. If you are interested to be listed here, North Krai Latest Blog Headlines lists, kindly leave:

1. Your blog's name.
2. Your blog's url.
3. Your blog's category.

Thanks for support.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM