Grab the widget 

Sunday, June 28, 2009

ORANG DI ANGKUT PAKAI KONTENA UMUM CALON UBN PRK N41 MU

DSC02496 ko orang tau tak apa dalam kontena tu ?…10 ribu penyokong UBN la  lam tu…………….

DSC02497

kalau tak ada penaja kontena, aku rasa 6 orang je lah yang hadir………………….phuuuuh !

DSC02495 ehh !, orang panggil ramai ke macam ni ?

DSC02498 harap kan mat rempik je, itu pun upah 10 ya…………….

DSC02504

uhhh ! malas dah aku nak boh gambar2 gerombolan nih, hampessss !, buat nngabis kan bogheh je……. lepas ni kalu ko rang nak tengok lagi gambar, korang pegi rumah Perisik Rakyat pulak lah !………

3 comments:

serupasekala said...

TIP UNTUK PENGUNDI MANIK URAI.

LAYARI BLOG :

http://serupasekal.blogspot.com

Make Budu said...

Oghe UMNO tok tgamok nok reka cerito gini ( klu tidok belawok..fitnoh ). Tapi penyokong PAS hok Islamik tu bleh pulok buatnyo. Nok tbalik doh dunio ni gamoknyo....Kuat puok2 demo ni, seksok make la daging oghe Umno tu.

tok ggawo said...

make budu..... ko tengok live aku, aku kata yang jujur, 2 ribu lebih tu, takleh terima hakikat ke ? salah ke aku 10 ribu atau 10 juta, aku pelawa orang umno masuk komen, aku nak balas besan, kah kah....... takleh terima hakikat WANG MALAYSIA RAKYAT DI TIPU KAN.

Komen Terkini

lain lain artikel