Grab the widget 

Wednesday, June 17, 2009

JANGAN LIBATKAN INSTITUSI LUAR LOBI CALON PAS PRK N41 MANIK URAI

Nak melobi calon biar lah secara sihat, tapi jangan libat kan sebarang institusi luar PAS, jangan sesekali cemar kan pihak luar dari TERLIBAT, kerana ini adalah urusan  DALAMAN PAS.

Berapa ramai pun calon bolih di ajukan untuk di beri pertimbangan, tapi biar lah secara sihat, libat lah, ahli keluarga pun bolih terlibat sama, itu tak jadi masaalah, kalau nak menyentuh hal hal umum tak apa, tapi jangan sampai pada yang terlalu peribadi.

Itu lah apa yang aku dengar, ada yang sampai tuduh menuduh ke tahap terlalu peribadi antara satu sama lain.

Sesiapa yang nak ikuti perbahasan pasal calon PAS, sila lah ke KEDAI ROTI PPAYEE JALI DEKAT CALTEX GUCHIL, famous keda abe jali kito ni weh !, abe jali, roti free ko ambo so, lauk kari kambing deh !

Ambil lah pengajaran dari apa yang berlaku pada AHLI PARLIMEN BACHOK, kalau orang BACHOK dah terkena, TGNA pun terkilan, apatah lagi kami di MANIK URAI, NIK AMAR KATA, orang manik urai semua asal dari luar manik urai, aku anggap itu kenyataan PESERTA RAJA LAWAK YANG BODOH bodoh.

Apa sebenar nya keistimewaan jadi calon ? sampai begitu gila  nak jadi calon, sepatut nya tak payah menonjol diri, biar lah orang ramai menilai nya, ini tidak, ada yang hidung tak mancung pipi tersorong sorong.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel