Grab the widget 

Wednesday, June 17, 2009

H1N1+M DAN PENYOKONG UG JANGAN TUNJUK MUKA PRK N41 MANIK URAI

Penyokong dan pengundi PAS dan atas pagar kini tengah memuncak semangat, dan kami berdiri TEGUH di belakang TGNA.

Dalam politik demokrasi di malaysia ini, musuh utama kami di M/Urai dan KELANTAN AM nya ada lah UMNO dan BN, penyokong UG jangan sesekali datang, jangan nak pusing kepala otak kami, jangan nak jadi talam 2 MUKA.

Aku setuju dengan saranan  KPP, tolong malu la sikit [PADA PUAK NIH]. kami tak PERLU kepada khidmat talam dua muka.

Ada kemungkinan kah virus itu merebak di PAS KAWASAN K.KRAI ?

KAMI BERGURU DENGAN TGNA.

4 comments:

pembekal turuh pagar said...

Setuju.

Biar kita cakap terus -terang. Nama-nama berikut diharamkan dari menjejakkan kaki di Manik Urai, kalau datang juga, kita sediakan telur temelar, pekong biar keno muko.

Nama-nama ini sila berambus:

a) Nasharuddin Mat Isa - pembohong, putarbelit dan ada ketagihan menipu. suka back-stabbing.

b) Hj Hadi Awang - tak cerdik. flip-flop. menghilangkan kepercayaan pengundi2.

c) Mustafa Ali. Suka sorong2 pipi pada UMNO.

d) Hassan Ali - kaki cucuk. Juga gila kat UMNO,

e) Nasarudin Hasan Tantawi - pak turut. memalukan pemuda kerana enggan sertai forum. berdegar masa kuliah je (masyuk la tu,..)

Anonymous said...

salam...
ambo stuju benar jange wi ore hok sokong UG ni pijok nah kat manik urai..kalu buleh,jange wi pijok bumi kelate, tkut nyo hasut ore sokong UMno jah

Nokia E 90 said...

YO KAWE SETU SANGAT POK2 MU(MANEK URAI) URUH PASAL POK2 GILO UG.

Nokia E 90 said...

YO KAWE SETU SANGAT POK2 MU(MANEK URAI) URUH PASAL POK2 GILO UG.

Komen Terkini

lain lain artikel