Grab the widget 

Friday, June 26, 2009

FAUZI ABDULLAH CALON PAS BERIMAGE ULAMA DARI TEMPATAN BAHAGIAN KUALA KRAI PRK N41 MU

Fauzi Abdullah

FAUZI ABDULLAH CALON PAS PRK N41 2009 DUN MANIK URAI

Di umum kan tadi olih TGNA di Majlis ceramah MARKAS UPU MANIK URAI LAMA,  Fauzi dari DUN GUCHIL yang di wakili PKR , dulu PRU12 dia bercita cita nak bertanding di dun tersebut tapi hajat nya tak kesampain,  akhir nya berjaya juga dia menyakinkan PEMIMPIN PAS, ok ! Aku tak mau komen  banyak banyak setakat tu je……buat sementara waktu……

5 comments:

Hamirdin b Ithnin said...

Saya ajak anda jadi ahli PAS. Hanya dengan itu anda boleh ada komitmet terhadap perjuangan Islam

jebat_berani said...

sokong islam betul dan akui islam betul takde erti kalu tak menganut islam..hehe sendiri mau ingat...

Anonymous said...

Calon Pas Ulamak ikan selar kuning

Ayiem said...

Ikan selar kuning pun tak per sebab dia cari duit cara halal,kalau lulusan tinggi tapi asyik duk cekik darah rakyat je nak wat apa......

Jenis UM-no nih memang jenis puak-puak kebulur,pantang lepa semua dia sapu....

sakariya_akop said...

Ameno parti rasuah.....nak sokong jugak?

Semua pemimpin ameno kaya raya.. dapat dari hasil....... fikirlah sendiri!

Komen Terkini

lain lain artikel