Grab the widget 

Sunday, June 28, 2009

4.40 JANGKA UMUM CALON UBN PRK N41 MU live dari tok ggawo………

4.20 pm al syeikh muhyiddin tiba tempat duduk tidak ada ruang kosong kah kah !!!!!!!

4.23 sejujur nya aku cakap memang tak ramai orang, berbanding semasa PAS umum calon di M.Urai Lama 26 july lalu

4.27 pengurusi majlis memulakan majlis.

4.29 dari bisik bisik yang di dengar kemungkinan AZIZUDDIN, TUAN AZIZ DAN JALAL bakal calon, 3 musuh tradisi ?……..

4.31 jalan raya kuala krai gua musang sesak 20 KM lebih dan bergerak perlahan lahan…………wow !!!! best nye….

4.34 cuaca mendung ……

4.38 stopa mamat memberi ucapan, kehadiran dalam lingkungan 2 ribu lebih………kenderaan menuju hala ke gua musang saja nampak nya bergerak perlahan lahan…..

4.48 Al syeikh muhyiddin UNDI BN BOLIH MASUK SYURGA JUGA, sedang berucap….

5.09 calon adalah berpendidikan tinggi al syeikh kata………

5.14 muhyiddin ulangi UNDI BN MASUK SYURGA JUGA…………..

5.19 TUAN AZIZ TUAN MAT CALON UMNO PRK N41 MU DI UMUM OLIH MUHYIDDIN……..

Betul seperti aku jangka, UBN menganggap calon PAS debet………………..

sekian dari aku live dari pusat operasi UBN sg. sok lebuhraya kuala krai gua musang.

gambar2 nanti aku upload kan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM