Grab the widget 

Friday, June 26, 2009

1MALAYSIA UBN GILA KAN ORANG PRK N41 MU

Macam orang gila bayang, makan tak kenyang dan tidor tak lena, kerana gila kan seseorang yang belum tentu ada tindak balas, dalam sehari 2 ni buat lah apa majlis pun UBN tak dapat sambutan, itu pun semacam paksaan, siap dengan surat jemputan.

DSC02458

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ini salah satu contoh surat jemputan, Majlis satu malaysia bersama PIBG sk manek urai baru, gila dah UBN, sampai tahap meroyan dah, menyusah kan orang ada la, pagi Jumaat nanti di Kg. Laloh ada apa program nntah, nanti aku pegi, dan aku update kan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel