Grab the widget 

Saturday, May 23, 2009

PRK DUN MANIK URAI PAS AKAN BERDEPAN DENGAN SAMSENG

Ada ura ura dan tanda tanda parti rasuah akan menggunakan khidmat samseng dan pertubuhan samseng untuk menghuru hurakan PAS. 

Mereka ini sedang mencari rumah rumah sewa untuk menjadikan camp operasi mereka, kepada petugas PAS aku harap dapat berdepan dengan mereka ini dengan penuh tabah dan semangat yang kental, ikut pada pengalaman yang lampau petugas PAS dapat menangani dengan jaya nya. 
Walau apa pun PAS mesti berhati hati dengan taktik kotor mereka. 

CALON TEMPATAN YANG GLAMOUR ADALAH PILIHAN TERBAIK 

KAMPONG YANG TERLIBAT DENGAN PRK N41 

KG.MANIK URAI LAMA, MANIK URAI BARU, LALOH, KARANGAN, MANJOR, LELAL JASA, LATA REK, PERIA, TEMALIR, CUCUH PUTERI, CHATEL, KG.RAGU, TEMIANG, GAJAH, LEBUR KALA, LATA TUAL, SG. SOK DLL. (pilihlah calon calon dari kampong yang tersenarai ini) 

Calon dari luar lupakan lah, jangan cuba nak ambil kesempatan, PAS bukan nya syarikat perniagaan, kalau nak berniaga cari lah bidang lain, PAS juga bukan wadah untuk mengkayakan kroni dan keluarga. 

BACA POSTING AKU YANG LAMA LAMA.





1 comments:

Malaysian said...

Barisan Nasional Akan Bubarkan DUN Perak???
Khabar angin dimana DUN Perak akan dibubarkan kini tersebar luas. Maka keputusan rayuan hari ini amat penting bagi pihak BN kerana mereka perlu memastikan pembubaran DUN Perak ini adalah dikemukakan oleh MB BN iaitu Zambry.

read more @ http://gomalaysian.blogspot.com/2009/05/keputusan-mahkamah-rayuan-hari-ini.html
Regards,
Malaysian Come First
GoMalaysian.Blogspot.Com
http://gomalaysian.blogspot.com/

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM