Grab the widget 

Friday, February 27, 2009

PARLIMEN SUDAH TIDAK SELAMAT LAGI

Adakah parlimen Malaysia sama tarafnya dengan club dangdut atau pub ?, besar kemungkinan ya, unsur unsur gangster dan bouncer telah mula diperkenalkan oleh sebahagian ahli pemuda RASUAH, apabila 13 ahli dari Pemuda Umno dari Bahagian Petaling Jaya Utara dan Gombak mengepung Karpal yang baru tiba di pintu masuk utama ke bangunan Parlimen. nih gangster .

Sebenarnya aku bukan nak menyokong karpal sangat, tapi yang aku nak katakan tentang siapa yang membelakangi undang undang dan siapa pula yang menguatkuasa kannya.

Sememang nya dari dulu sebahagian ahli pemuda RASUAH (celaka) pinjam perkataan karpal dalam beberapa perkara sentiasa tidak menghormati undang undang, biadap, samseng dan sebagainya.

Dimanakah parti PDRM semasa insiden itu berlaku, begitu lambat bertindak ketika karpal meminta pertolongan, adakah parti PDRM juga bersekongkol, tidak terhidu kah kehadiran pemuda RASUAH itu ?.

Kenapa ini semua berlaku ?, kerana karpal dari parti pembakang, kalau sebaliknya bagaimana ? tentunya dengan seberapa segera parti PDRM membuat tangkapan.

Pada aku kedua dua sebahagian ahli pemuda RASUAH dan sebahagian ahli parti PDRM (celaka) pinjam perkataan karpal.
woii !! pemuda RASUAH nak tunjuk gedebe moh ke PRK perak dan kedah nun, kalau nak tau langit ni tinggi ka rendah.....................ce%^&*)))(*$@


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM