Grab the widget 

Thursday, February 12, 2009

HARUSSANI SELESA JAWATAN SEKARANG

Gaji selesa
Elaun selesa 
Kereta selesa Pejabat selesa
kerusi selesa
Rumah selesa
Bini anak cucu selesa
Tidor selesa
Makan selesa 
Duit poket selesa
Dan berbagai bagai selesa lagi........ 
Apa lagi nak ya.. dato’, hidup mesti selesa, tok sah main parti lah dato’ tak selesa, politik biar lah orang politik saja gila, dato’ kan penjaga agama, negeri porak peranda tok sah peduli asalkan dato’ selasa udah le ye,  geng selesa macam dato’ ramai kan ,  mesti dato’ tak sunyi punye, dato’ jangan peduli sapa perentah negeri dato’ terima saja asal dato’ selesa ,  selamat selesa dato’ !!

YANG TAK SELESA

Orang biasa macam kami
Orang politik
Pejuang agama dan bangsa (dato’ bahagian jaga setelah kerja kami selesai)
Orang miskin
Orang kampong
Biar lah orang macam kami ni di ISA, di tangkap, diseksa, didera, diuji dengan bermacam macam ujian, kami juga nak selesa tapi belum selesa lagi...............

BOLEH KAH KAMI TUMPANG SELESA MACAM DATO’ SELESA. LIHAT SELESA.

5 comments:

tok ggawo said...

anak aku bini aku keturunan perak, kg.bendang panjang jalan sultan idris shah II kuala kangsar.

abang ipar aku RASUAH UMNO karat kampong tu.

singamaraja said...

Auuum

Tapi ingat, kalau nasihatkan orang jangan sampai dayus, hilang sebuah watan dengan cara rompakan adalah wajib di pertahankan jika tidak dayus, pilih mana satu mahu ?

Faqih's Politician said...

Boleh..demo nok duk mane? Pakatan Rakyat atau Sokongan Pakatan Rakyat. Try tgk format atas shoutmix..

Mrkolumpo said...

akum tok
nak buat lagu mano tok
kalau dia dah selesa
kite je lah yg sakit ati
kekekeke
apa2 mintak izin tok nak follow blog tok...

tok ggawo said...

salam !

Mrkolumpo

blog ambo ni dah niat di wakaf kan.

Komen Terkini

lain lain artikel