Grab the widget 

Tuesday, February 03, 2009

BUBAR SAJA DUN PERAK BIAR RASUAH BE END MMANGGIL WOR

PAS sebenar kalah pada PRU lalu di negeri perak, oleh kerana inginkan kuasa MEE MAGGI, PAS sanggup menggadaikan prinsipnya semata mata untuk bergabung dengan parti parti LONGGAR pendiriannya, sekarang terbukti sudah.

Pada kerajaan PR perak bubar saja DUN serah kembali kuasa kepada rakyat dari menjadi lebih teruk, akibat nya nanti rakyat menjadi mangsa dik permainan kotor sesetengah parti parti taik dalam PR, sekiranya pendirian rakyat TEGUH bertambah TEGUH dan benci kepada RASUAH BE END mereka tidak akan lari kemana, mengikut mode dan trend sekarang rakyat perak tak kira ugama dan bangsa lebih yakin kepada PAS dari lain lain PARTI.

Sesetengah parti taik dalam PR kalau tak ada calon yang betul betul berpendirian, moralnya rendah serah saja kepada PAS jangan terlampau ikut kuota sangat, kalau anda ikhlas InsyaAllah PR akan kembali memerentah PERAK dengan bergaya, berwibawa nescaya RASUAH BE END kena stroke hingga keakhir hayatnya.

100 tahun nanti RASUAH BE END tercatat dalam buku sejarah bahawasa nya dulu ada satu bangsa MELAYU dikepalai parti RASUAH pernah memerentah tanah air kita , tapi sekarang bangsa itu sudah tiada lagi akibat dari UMNO dan mementing bangsa sendiri , menipu rakyat . aik ! dimana kita sekarang ini? , tengok nun sana ….
Semua bangsa ada , mereka sedang buat apa ?, eh ! sembahyang Tahajjud, istikhoroh, terangnya cahaya ?, itulah cahaya bulan mengambang……. Untuk apa mereka sembahyang ? , ……………..memohon kepada ALLAH supaya RASUAH BE END tak akan hidup kembali di bumi PERAK.

ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR !  


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM