Grab the widget 

Thursday, January 29, 2009

Datuk Ramly Zahary GILA TALAK !!

kerusi khas untuk Setiausaha Umno Perak, Datuk Ramly Zahary.( made in Monggolia)

Datuk Ramly Zahary sepatut nya mesti bekerja keras berpakat dengan seluruh MP BEE END membawa usul ke parlimen untuk meminda Perlembagaan Persekutuan  supaya Undang-undang Anti Lompat Parti dapat di kuat kuasa kan bukan nya dengan terlalak terlolong macam orang hilang ingatan, gila talak.

malu lah sikit pada PUTERI PUTERA  tu, jangan terlampau nak tunjuk jagoh, jaga lah  YB yang sementara masih ada lagi tu, hormati lah YB yang veteren jangan kesamping kan meraka, tapi yang pelik nya dah terantuk tak tengadah.....  hei ! sandiwara kot.

aku secara peribadi suka orang macam ni ada dalam UM NO , kuat sungguh semangat nya [lihat].

tapi bodoh tak tentu pasal orang dah benci,  benci, benci tak paham, ko patut jaga TOJOL ROSLI tu akhir MAC akan letak semua jawatan, ini apa masaalah nya pulak ?.

aku harap pindaan perlembagaan akan jadi kenyataan [lihat].

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel