Grab the widget 

Monday, May 23, 2011

Pas & Umno Parti Majoriti Melayu Apa Masalah Kalau Melayu Beralih Ke Pas

Apa masalah ?, umno tak perlu bimbang kuasa melayu terhakis, Pas sebagai alternatif sedia menjaga kepentingan melayu Islam sekira nya umno sudah merasai tidak sanggup dan orang melayu sudah tidak percaya lagi pada umno.

image

Orang melayu hari ini sudah tidak makan slogan2 kosong lagi, melayu hari melihat realiti, contoh sudah ada, Kelantan, Kedah, malah Selangor dan Pulau pinang juga melayu sudah lari kepada PR, mereka melihat PR lebih wibawa dari umno dan BN.

Yang paling2 rakyat cuak tak kira melayu dan kaum lain ialah, kerja2 RASUAH umno, khianat rakyat dalam isu Royalti Petroleum Kelantan, malah pemimpin melayu umno kelantan sendiri menjadi jaguh menyekat hak rakyat kelantan, yang di ketuai olih stopa stawo dan awe adik.

Umno tak usah bersedih, Pas ada dan bolih menyelesai kan masalah melayu Islam, orang yang sama juga, cuma beralih angin, apa nak di kisah kan.

Umno mampos pru13 rakyat sejahtera, kalau dah PR memerintah selepas PRU13 nanti, kerajaan baru akan dapat menjimat duit2 kerajaan yang tiris dan Rasuah kerajaan sebelum nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM