Grab the widget 

Thursday, June 11, 2009

UMNO BENGANG HASIL LAPORAN SB DAN KEMAS PRK N41 MANIK URAI

Nampak nya UMNO pusat bengang dengan hasil laporan SB dan KEMAS, mengikut laporan yang aku terima mengatakan laporan hasil risikan SB bercanggah dengan laporan UMNO bahagian KUALA KRAI, ini bemakna UMNO akan terkantoi PRK MANIK URAI nanti,  beribu SB sekarang ini di DUN Manik Urai, masuk kampong keluar kampong menemuduga orang kampong ala ala soal siasat unit JSJ.

SB membuat CULA untuk dibekalkan kepada UMNO, ada sesetengah orang kampong merasa RIMAS dengan kehadiran mereka, sb berada di sini sejak 3 hari selepas kematian ALMARHUM POKSU WEIL ADUN MANIK URAI.

UMNO terpaksa mengubah semula agenda mereka , untuk sesuai kan dengan situasi sekarang, aku tidak nampak apa apa KEJUTAN yang bakal dilakukan olih UBN.

Dalam tempoh terdekat ni, sekira nya tiada apa apa KEJUTAN, SAH lah UMNO akan kecundang PRK nanti.

Yang pasti tidak akan ada projek MEE SEGERA, PAS harus ingat, ini merupakan stratigi baru UBN, last minute UBN akan buat KEJUTAN.

Kabarnya lagi, JPP, dato’ Stopa, Ketua bahagian dan lain lain jabatantidak sehaluan, masing masing bawa arah tujuan sendiri, bertelagah besar DEMO DIH.

Di tambah dengan perbalahan antara Group Ketua bahagian dan bekas ADUN UBN 2004, tidak nampak akan reda perbalahan antara mereka, bekas ADUN dari group bekas Ketua bahagian yang di tendang olih BEDOLLAH BADAWI PM DULU, bekas ketua bahagian dulu ada lah ABANG IPAR KEPADA SETIAUSAHA POLITIK NAJIB IA ITU FATMI SALLEH.

JADI BAHAGIAN UMNO KUALA KRAI TERBAHAGI DUA, GROUP BEDOLLAH DAN NAJIB, cuba teka siapa kuat.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM