Grab the widget 

Wednesday, June 10, 2009

APA KEBAJIKAN PAS KEPADA PENGUNDI LUAR PRK N41 M/URAI

Aku banyak menerima EMAIL dari pengundi luar, pelbagai permasalahan di ajukan kepada aku, dalam dunia tanpa sempadan ini, maklumat, rintihan ,kutukan dan sebagai tidak  dapat disekat hanya yang KOLOT dan celik dalam kepompong nya sendiri saja tak dapat menerima keritikan.

dalam teknologi IT hari ini yang segala file peribadi, file image dan sebagai nya simpan di MAYA untuk keselamatan, ada lagi barua yang cuba nak menyekat IT.

aku di upah UMNO konon, kenapa tidak melihat perangai perangai sesetengah pemimpin PAS berperangai seiras umno ?.

berbalik kepada tajuk posting di atas, berapa ramai pemimpin yang memikirkan kEBAJIKAN PENGUNDI LUAR ?.

setiap kali ada PRK ke PRU ke, jentera parti sibuk mengenal pasti dan men CULA pengundi pengundi luar, berpadanan kah setakat RM 50 ke 100 saja sagu hati itu?, sedang kan masa, kerja, wang ringgit mereka korban kan, selepas itu mereka tak di pedulikan lagi.

sepatutnya ambilah inisatif untk mengesan susul galur mereka, hubungan keluarga mereka dan balas lah jasa kepada keluarga mereka.

jangan pula dividen LADANG RAKYAT di agihkan kan kepada kroni dan keluarga pemimpin terdekat saja, PIMPINAN HARUS SIASAT perkara ini, ini yang aku panggil PERANGAI MACAM UMNO bukan ambil upah (aku ambil upah UMNO konon) I know you very well Cik Gu Kamal, you are very weak BM in your blog.

1 comments:

Anonymous said...

jangan pongah tok ggawa ! kita ambil jangka panjang.pas artinya pengerbanan. kita baiki, umno merintah 52 tahun dengan sumber kekayaan tak ter khayal banyak. pergi tinguk kampong2 di hulu2 kedah,hulu perak .pahang.sehingakan dipulau pinang,masih ada yg tak ada air bersih. ada masih tak sampai pon.perangai orang2 politik meme lah begitu, apa lagi orang2pas bajet nya kurang tapi yg.kejujuran kita sendiri terhadap hadaf perjuangan ,material kita ketepikan buat sementara ,kita hadapi pilihanraya dgn kuat,bersatu ,allah akbar kita berjaya...

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM