Grab the widget 

Wednesday, May 25, 2011

Ulamak Jenis Ambil Upah Sudah Ramai Dalam Umno

imageJangan lagi menambah ulama yang bercita2 hendak menambah kekayaan di dunia semata2 dalam PAS, jangan menambah lagi ulama2 yang mencari kesempatan dalam Pas dimana Pas telah menguasai beberapa negeri, ulama2 seperti ini sudah cukup yang ada dalam umno, mereka2 ini bagi untuk di jadikan tauladan dan sempadan.

Dalam Pas ulama sudah pun di letak kan pada tempat yang betul, mereka dalam dewan ulama adalah tempat rujukan tertinggi parti berkaitan masalah Agama.

Jadi dalam memilih untuk menjawati kepimpinan parti yang tak lama lagi, beri lah peluang2 kepada pemimpin yang sudah lama dari kalangan pro yang bukan dari golongan agama untuk mendampingi pemimpin parti tertinggi, kerana tidak termaktub dalam perlembagaan parti bahawasa syarat menjadi pemimpin parti dari golongan ulama.

imageAda kalangan pro, mereka sudah di uji dengan sepak terajang politik negara, mereka setia dan tak undur setapak ke belakang walau pun mereka pernah di tikam dari belakang olih rakan2 dalam parti sendiri.

Parti tidak akan menang pilihanraya jika mengharapkan kepada hanya kerana image pemimpin dan yang cuba2 angkat bakul.

Umum melihat bolih ke dia ni ?, kerana di luar sana bermacam ragam manusia dan pelbagai persepsi, eh !…………apehal pulak taklih tegur ?……………..kami2 ni yang nak mengundi nanti………….betul kami pilih parti, tapi kalau sampah duduk di depan……..baik dari sekarang lagi kami melalak…….

Pemilihan dalam parti bolih mencipta geng2 dan group, siapa nak jatuhkan siapa, pembohong lah kalau kata tidak ada, suasana di luar lain, ikut mode dan trend kerana di luar sana umum nya bukan ulamak……………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM