Grab the widget 

Monday, May 09, 2011

2 Kerusi Kosong Pas Parlimen Kuala Krai PRU13 Nanti

Masing kerusi Parlimen dan dun, pas kuala krai baru saja selesai muktamar tahunan nya, jawatan Ydp ada pertandingan dan penyandang nya kekal menang, begitu juga timbalan menang dan kekal dalam pertandingan.

Rumah siap PAHAT masih berbunyi sehingga kini, ada yang tak puas hati di pehak yang kalah, begitu juga pihak yang menang masih pertikai kan kenapa ada pertandingan ?, kenapa ada pertandingan ? bab ni yang best ni…………………, nampak nya di pihak yang kalah masih tak puas hati, segala bentuk penyelewengan dalam pemilihan sedang di cari untuk mewajarkan bagi membuat bantahan dan akan di bawa ketengah……….cehhhh ! nampak nya nak main panjang.

imageggomo lah demo ppakat bghebut RO$MAH jah tu……

Dipihak yang menang pulak sedang meneliti perwakilan dari mana yang memberi undi kepada lawan dan siap melabel lagi………..macam pas ngan umno pulak…….lantak lah demokrasi ?………………….bagi aku bila sebut pemilihan, mesti ada calon2 melainkan menang tanpa bertanding, itu solid mandat 100%, kalau tak beli lah……….tak beli ?……………..ehhh ! kawan…… ini parti Pas la…….mana main beli2 ni…..

Balik pada tajuk, kemungkin calon PKR akan di bunuh di dun dabong tidak lagi di dun guchil kerana dun dabong ada potensi kalah, penyandang sedai ada akan di matikan, dun manik urai akan kosong berikutan abe uji akan balik ke dun guchil…….ha ha………..manik urai ? kosong…………ada orang berangan2 (ju kako)    ahhh ! jangan percaya ini hanya cakap kedai kopi ja……………ok……mengkebang kekal dengan yang sedia ada ydp sendiri………yang tak sedap nya Dr.Hatta akan mengucap good bye…………kerusi ni mungkin kerusi siku lutut………….kah kah kah………begomo lah sep2 demo………..[sumber berita keda ppati]……….jangan marah………..tak ghoyat tok tahu…………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM