Grab the widget 

Saturday, April 30, 2011

Najib Perlu Bersumpah Terlebih Dulu Sebelum Ajak Pas Bersama BN

Najib pernah menghina dan memperlekeh Islam, (Kenyataan Najib Razak pada 20hb April 1983 kepada para wartawan): Negara akan huru-hara sekiranya undang2 Islam dilaksanakan.

Sebelum najib mengajak Pas bersama2 BN, dia terlebih dulu kena bersumpah dan bertaubat depan khalayak umum umat Islam di dalam negara ini di atas keterlanjuran nya terhadap Islam sebelum ini.

Selepas itu baru lah dia boleh berkira2 untuk mengajak Pas bersama BN, najib mesti lah korbankan parti umno yang tidak sesuai dengan Islam dan di ganti dengan parti Pas di dalam BN, tidak munasah dua parti berlainan idiologi yang mewakili melayu dan Islam dalam BN, cukup hanya Pas yang mewakili Islam dan semua bangsa termasuk dengan melayu yang umno perjuangkan.

Apa2 pun najib betaubat dulu la…………….kalau tak, tak payah bermimpi di siang hari, atau pun najib keluarkan peruntukan untuk membeli yang mana GILA nak kan KERAjaan perpaduan.

image

Dalam pada itu “Terima kasihlah atas jemputan, kami akan tetap setia dengan Pakatan Rakyat dan tidak akan meninggalkan semangat kesetiakawanan yang sudah dibentuk dengan PKR dan DAP,” kata Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub (gambar) ketika dihubungi The Malaysian Insider petang ini.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM